DARMOWA DOSTAWA do ponad 22 000 miejscowości w całej Polsce!

Biuro Obsługi Klienta​

instagram

FAQ

Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jeśli nie wiesz ile kalorii wybrać skorzystaj z naszego kalkulatora! Jest dostępny na głównej stronie! Jeśli masz więcej wątpliwości – wyślij mail z zapytaniem na: kontakt@dietyodrekina.pl Nasi dietetycy służą pomocą!

Tak, swoją dietę możesz zamówić na cały tydzień bez dni przerwy!

Oczywiście! Zaloguj się na swoje konto i wybierz dni w których chcesz wstrzymać dostawę. Okres zawieszenia zostanie przedłużony o kolejne dni. Zawieszenie prosimy zgłaszać z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem.

Diety dostarczamy w dzień poprzedzający, a dostawy prowadzone są w godzinach wieczorno- nocnych. Jeśli więc Twoja dieta zaczyna się 20 dnia miesiąca to pod drzwi dotrze wieczorem dnia 19 lub w nocy pomiędzy 19, a 20 dniem miesiąca 🙂

W żadnym wypadku! Koszt dostawy doliczany jest do adresu, nie do diety! Im więcej diet pod jednym adresem tym TANIEJ gdyż koszt dostawy rozkłada się na wszystkie, które dostarczamy!

Menu znajdziesz w zakładce każdej z diet. Dodatkowo wszystkie Twoje posiłki dokładnie opisane są na opakowaniu!

Rozkład kalorii i makroskładników umieszczamy na każdym pudełku!

Powiedz nam, czego nie lubisz i jeśli będziemy w stanie – Rekiny Kuchni – na pewno wezmą to pod uwagę!

Można! W koszyku wybierz opcję Opakowań EKO! Wszystkie Twoje posiłki będziemy pakować w ekologiczne opakowania!

TAK! Posiłki możesz wymieniać w Panelu Klienta za punkty, a te otrzymujesz od razu w zamian za złożenie zamówienia 🙂 Później punkty możesz zbierać oceniając posiłki lub zapraszając znajomych do Rekina ze swoim kodem zniżkowym 🙂

Nasza Rekinowa infolinia jest dostępna od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-15:00

Jeśli jest coś czego nie tolerujesz wybierz opcjach dodatkowych koszyka “Wykluczenia składników”, a następnie w notatce opisz to co chcesz wykluczyć. Wykluczenia można przesłać też na kontakt@dietyodrekina.pl